PEPSI MAX® EN TOMORROWLAND LANCEREN VOOR HET TWEEDE JAAR OP RIJ ‘THE SOUND OF TOMORROW’ MET FEDDE LE GRAND

#TheSoundOfTomorrow – Zet je draaitafel klaar en begin alvast te zwoegen aan je festivalmixes, want Pepsi MAX® en Tomorrowland roepen amateur-dj's en producers op om deel te nemen aan ‘The Sound of Tomorrow’.

Dit jaar hoef je daarvoor zelfs de deur niet uit, want de wedstrijd wordt gelivestreamd via enkele van de grootste kanalen voor elektronische muziek ter wereld. Opkomend dj-talent heeft meer dan ooit een platform nodig, zeker nu Tomorrowland en andere live muziekevents wereldwijd niet kunnen plaatsvinden dit jaar. Dj's brengen wereldwijd vreugde door muziek te streamen tot in de woonkamer van hun fans. The Sound of Tomorrow zal onbekende dj's met talent een kans geven op een plekje in de spotlights.

De wereldbekende Nederlandse dj en producer Fedde Le Grand zet zich net zoals vorig jaar in als mentor en begeleider van de nieuwe lichting opkomend talent. ​ Dat doet hij niet alleen. Opkomende ster en winnaar van 2019 EMPRA staat hem bij. Samen zullen ze exclusieve tips en raad geven van achter de draaitafels om dj's in de dop te steunen, te sturen en te inspireren bij het ontwikkelen van hun mixes. Ze zullen ook een introductie geven voor dj's die professioneel aan de slag willen.

De wedstrijd kent zijn hoogtepunt op 7 juli wanneer Pepsi MAX® en Tomorrowland samen een ongelofelijke livestream organiseren, waar talent van over heel Europa de strijd aangaat om The Sound of Tomorrow te worden.

De zoektocht naar talent bestaat uit drie grote fases:

1. Een open oproep aan dj's van alle niveaus over heel Europa om deel te nemen op 20 mei. Deelnemers moeten hun beste mixes opsturen tegen 10 juni via TheSoundOfTomorrow.com
  2. Fedde en een team van experts in de muzieksector zullen een lijst met finalisten opstellen die zullen deelnemen aan de grote livestream begin juli.
  3. De grote live finale wordt gestreamd op de Tomorrowland-kanalen op 7 juli. De gastheer of -vrouw en andere speciale gasten worden binnenkort bekend gemaakt.

Tijdens een uitbundige stream van optredens kunnen de kijkers stemmen op hun favoriete dj. Na deze verbazingwekkende livestreamshow kondigt de jury de winnaar van The Sound of Tomorrow aan.

Fedde Le Grand, legendarische Nederlandse dj en muziekproducer: “De nieuwe lichting dj's en producers een kans geven om hun talent te delen met de wereld is echt een van mijn passies. Toen ik Darklight Recordings oprichtte was het mijn doel om een platform te creëren voor mijn releases, maar ook voor die van nieuw talent. Vorig jaar samen met Tomorrowland en Pepsi MAX op zoek gaan naar The Sound of Tomorrow was een prachtige ervaring. Daarom gaan we dit jaar opnieuw samen op zoek naar het beste nieuwe talent in EDM. Ik kijk ernaar uit om te horen wat de deelnemers dit jaar zullen creëren in deze steeds veranderende muziekwereld. Tegelijk wil ik hen een kans geven om echt te stralen tijdens deze moeilijke tijd voor livemuziek.”
Cathy Graham, Senior Director, Marketing & Innovation bij PepsiCo West Europe Beverages“The Sound of Tomorrow vorig jaar was een ongelofelijke kans voor dj's uit Europa om hun carrière te lanceren. Pepsi MAX vindt muziek belangrijk. Dit jaar, nog meer dan andere jaren, is het essentieel dat we de nalatenschap van The Sound of Tomorrow verderzetten samen met Tomorrowland. We zijn trots op onze samenwerking met Tomorrowland zodat we nog een keer samen op zoek kunnen gaan naar de volgende generatie dj's met een niet te missen livestreamevent dat in Europa en daarbuiten gevolgd kan worden. We kijken ernaar uit om dit jaar opnieuw geweldig talent te ontdekken en samen met hen de festivalweide te betreden wanneer dat mag.”

Ga voor meer informatie over Fedde Le Grand naar http://feddelegrand.lnk.to/findme
Schrijf je in voor The Sound of Tomorrow via  thesoundoftomorrow.com

Persberichten in je mailbox

Over PepsiCo

PepsiCo-producten worden meer dan een miljard keer per dag geconsumeerd door consumenten in meer dan 200 landen en gebieden over de hele wereld. PepsiCo genereerde in 2019 meer dan $ 67 miljard aan netto-omzet dankzij een complementair voedsel- en drankenportfolio met bekende merken als Lay’s, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker en Tropicana. Het productportfolio van PepsiCo omvat een breed scala aan voedingsmiddelen en dranken, waaronder 23 merken die elk meer dan $ 1 miljard genereren in geschatte jaarlijkse verkopen in de detailhandel.

We worden gedreven door onze visie om wereldleider te zijn in ‘convenience’ eten en drinken. Dit doen we met onze ‘Winning with Purpose’ visie, die onze ambitie weerspiegelt om duurzaam te winnen in de markt en ‘Purpose’ te verankeren in alle aspecten van het bedrijf. Voor meer informatie, bezoek www.pepsico.com.